Citrix, mikro uygulama platformu Sapho’yu satın aldı


Dijital çalışma alanı çözümlerini sürekli geliştiren Citrix, lider bir mikro uygulama platformu olan Sapho’yu satın aldığını duyurdu.

Şirket, bu platformu, Citrix Workspace  içinde bulunan yönlendirmeli iş yeteneklerini geliştirmek için kullanarak, insanların daha da yüksek düzeyde hız, kolaylık ve zeka ile çalışmasına olanak tanıyacak.

Sapho sayesinde şirketler, kişiye özel ve uygun görevleri mevcut sistemlerden otomatik olarak ortaya çıkarabilir ve bu görevleri herhangi bir aygıta, intranete veya iş birliği aracına ulaştırabilir. Etkinliklerle ilgili ayrıntılar, çalışanların, işi daha hızlı bir şekilde tamamlamaları ve daha iyi kararlar almaları için gerçekleştirebilecekleri bağlamsal eylemler sağlayan mikro uygulamalar olarak ortaya konuyor. Şirketler; Salesforce, Workday, Concur, ServiceNow, Outlook, Google Drive gibi uygulamalar için 50’den fazla mikro uygulama ve lider kurumsal uygulamalar ile bütünleşen, etkinliği kanıtlanmış ve önceden tanımlanmış uygulama programı arabirimlerini (API’ler) kullanarak, çalışanların işleri gerçekleştirerek ilerleyebilmeleri için onları en yaygın işlerinde etkili bir şekilde yönlendirebiliyor.

Citrix’in İş Stratejisi Alanında Üst Düzey Başkan Yardımcısı ve Pazarlama Yöneticisi olan Tim Minahan şunları ifade etti: “Günümüzün daralan işgücü pazarında, çalışanları rakip firmalardan daha iyi bir şekilde işe alabilen, geliştirebilen ve görevlendirebilen şirketler avantaj elde ediyor. Sonuçta, kazananları ve kaybedenleri belirleyen unsur çalışan deneyimi olacaktır. Citrix, şirketlere avantaj sağlayan akıllı dijital çalışma alanları sağlama konusunda kararlıdır.”

Citrix, işi daha uygun hale gelmesi için düzenleyerek, daha basit hale gelmesi için otomatikleştirerek ve daha akıllı hale gelmesi için öngörüler sağlayarak, üstün çalışan deneyimini destekleyen akıllı dijital çalışma alanı çözümlerini sunuyor.

Şirketler, Citrix Workspace ürününü kullanarak, şunları gerçekleştirebiliyorlar:

  • Çalışanlara, tek bir yerde üretken olmaları ve istedikleri yerde ve istedikleri şekilde çalışmaları için gereksinim duydukları tüm uygulamalara ve öngörülere erişme esnekliğini sağlayabiliyorlar.
  • İşi düzenlemek ve çalışanları gün boyunca yönlendirmek ve çalışanlarının odaklanmak için gereksinim duydukları görevleri hızlı bir şekilde gerçekleştirmek için ihtiyaç duydukları zekayı otomatik olarak sunmak amacıyla, basitleştirilmiş iş akışlarının yanı sıra makine öğrenimi gibi yenilikçi teknolojilerden yararlanabiliyorlar.
  • Çalışan becerilerini oluşturabilir ve bunları kendi alanlarında en ileri seviyede tutabiliyorlar.

Hosting Dergi
Hosting Dergi, Türkiye web hosting sektörüne dair en güncel haber, röportaj ve içeriklerin yer aldığı aylık online dergi yayınıdır.

0 Yorum Mevcut

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

NatroSite ile Web Sitenizi Hemen ÜCRETSİZ Oluşturun! | Üstelik .SITE Domain HEDiYE!HEMEN SAHİP OL
+ +