in

IAB HTML5 Kılavuzu’nun 2.Taslağını yayınlandı

IAB ABD’nin 17 Ağustos 2015 tarihinde yayınladığı revize Display Reklam Kılavuzu‘yla HTML5, interaktif pazarlama dünyasının yeni standardı oldu. Bu tarihten itibaren ajanslar da Adobe Flash yerine bu yeni formatı kullanmaları konusunda teşvik etme çalışmalarına başlamıştı.

IAB ABD, yayınladığı 2.taslakta konu hakkındaki soru işaretlerini gidermeyi amaçlıyor. 30 Ekim’e kadar görüşlere açılan taslak kılavuz, sektör temsilcilerinin öneri ve yorumlarından sonra tamamlanmış olacak.

Kılavuzu altta görüntüleyebilirsiniz;

[pdf-embedder url=”https://www.hostingdergi.com.tr/wp-content/uploads/2016/10/HTML5forDigitalAdvertising2.0.pdf”]

Sınırsız Hosting

Bu Konuda Ne Düşünüyorsunuz?

0 Puan
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Hosting Dergi

Yazar: Hosting Dergi

Hosting Dergi, Türkiye web hosting sektörüne dair en güncel haber, röportaj ve içeriklerin yer aldığı aylık online dergi yayınıdır.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Veri Merkezi Güvenlik Çözümleri Pazarının 15M$’a Ulaşması Öngörülüyor

Veri Merkezi Donanım Pazarı Küçülüyor!