Influencer Days: Web Analytics 2.0 Etkinliği 21 Şubatta Gerçekleşecek


Pazarlama Türkiye tarafından düzenlenen Web Analytics etkinliği 21 Şubat’ta Koç Kuluçka Merkezi’nde gerçekleştirilecek.

Digital Analytics ekseninde şekillenen “Web Analytics” kavramı, dijital pazarlama teknolojilerindeki devrimlerle birlikte gelişimini sürdürmekte. Yapılan pazarlama çalışmalarının performansının ölçümlenmesi, analiz edilmesi ve hedeflenen dönüşümlerin arttırılması için önemli bir  kavram haline gelen Web Analytics, Türkiye’de de gelişimini sürdürürken, markalar, pazarlama çalışmalarının optimizasyonu için bu alanda bilgi sahibi uzmanları istihdam ediyor.

Online dünyadaki hedeflere ulaşmak için uygulamamız gereken stratejilerin yarattığı, Web Analytics 2.0 kavramını,  Türkiye’de bu alanda uzman önemli isimlerle Pazarlama Türkiye Influencer Days’de masaya yatırıyoruz.

Google Analytics Eğitimi veren Analytics Akademi’nin de katkıları ile düzenlenen Influencer Days – Web AnalyticsPazarlama Türkiye Kurucusu Ender Satıcı’nın, panel öncesi ; “Pazarlama Türkiye’nin Girişim Serüveni” hakkında yapacağı konuşma ile başlayacak, ardından Natro Segment Marketing Associate Burkay Yapağcıoğlu’nun moderatörlüğünde; RevolutionDM CEO’su Yılmaz Bozan, Plan B Media VP of Performance Marketing Cemil Toksöz ve  HYPE Web Analyst & Conversion Optimization Expert Mustafa Esad Tatlıpınar’ın katılacağı panelde Web Analytics konusu ele alınacak. Natro Segment Marketing Associate Burkay Yapağcıoğlu’nun moderatörlüğünde gerçekleşecek olan etkinlik tüm katılımcılara açık ve ücretsiz.

Etkinlik Akışı ise Şöyle;

  • 18:30-19:00 – Networking
  • 19:00:19-15- Pazarlama Türkiye Girişim Serüveni – Ender Satıcı
  • 19:15-21:00- Influencer Days- Web Analytics

Dolu dolu Web Analytics konuşulacak bu etkinlikte yerinizi almak için kayıt olmanız gerekmektedir.

Kayıt İçin Tıklayın


0 Yorum Mevcut

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir